بهترین مدل های فر توکار

عناوین محتوایی که می خوانیم .

پیش از خرید فر توکار، تمامی افراد علاقه مند هستند تا با بهترین مدل های موجود در بازار، چه تولید داخل باشد و چه محصول وارداتی، آشنا شوند. ما در این مقاله جامع و کامل با عنوان بهترین فرهای توکار ایرانی و خارجی، به ۱۵ برند برتر موجود در بازار در سال ۱۴۰۰ اشاره نمودیم تا شما به صورت یکجا به بهترین فرهای توکار ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید. اگر قصد خرید فر توکار دارید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

انواع فر توکار

خرید فر توکار بدون آشنایی با انواع آن، شاید پس از خرید شما را دچار مشکل کند. پس در ابتدا بد نیست تا انواع فر توکار را بشناسید و با آگاهی کامل اقدام به خرید یک نوع از آنها نمایید.

فر توکار برقی

بهترین فر توکار ایرانیاولین نوع فر توکار که به آن میپردازیم، فر توکار برقی است. فر توکار برقی را میتوان محبوب ترین انواع فر توکار دانست و بیشترین محصولات موجود در بازار، متعلق به نوع برقی فر توکار دارد. همانطور که از نام این محصول میتوان فهمید، فر توکار به کمک انرژی برق کار میکند و المنت های حرارتی فر توکار برقی پس از دریافت انرژی، حرارت مورد نیاز برای پخت را تامین میکنند.

فر توکار گازی

نوع دیگر فر توکار، فر توکار گازی است. نیاز به انرژی گاز، مهمترین نقطه ضعف این نوع فر توکار محسوب میشود؛ زیرا برای استفاده از فر توکار گازی، باید لوله کشی گاز صورت گیرد و شاید این موضوع از محبوبیت آن کاسته باشد. فر توکار گازی همانند فر توکار برقی میتواند یک غذای خوش طعم را در اختیار شما قرار دهد. قیمت فر توکار گازی از فر توکار برقی پایینتر است.

فر توکار گاز و برق

فر توکار گاز و برق، محبوب افرادی است که میخواهند به طور همزمان از دو انرژی گاز و برق برای پخت مواد غذایی خود استفاده کنند. این نوع فر توکار حرارت را از بالا و پایین به مواد غذایی منتقل میکند و میتواند یک غذای خوش طعم با پخت یکنواخت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

نکات مهم پیش از خرید فر توکار

پیش از آنکه به بهترین فرهای توکار ایرانی و خارجی بپردازیم، به طور کلی بهتر است بدانیم که در هنگام خرید فر توکار، چه نکاتی را باید مدنظر خود قرار دهیم تا یک خرید لذتبخش را تجربه نماییم.

گنجایش فر توکار

یکی از مهمترین نکات پیش از خرید گاز فر توکار، توجه به ظرفیت داخلی فر توکار یا گنجایش آن است. فرهای توکار با گنجایش های متفاوت تولید میشوند و برای خانواده های معمولی، خرید فر توکار با گنجایش ۵۵ لیتر تا ۷۵ لیتر، گزینه مناسبی است. البته فرهای توکار با گنجایش های بالاتر نیز موجود میباشند و برای خانواده های پرجمعیت یا مصارف قنادی و شیرینی پزی، میتوان از فرهای توکار با گنجایش بالاتر استفاده نمود.

برخورداری از فن کانوکشن

یکی از ویژگی های مهم فرهای توکار با کیفیت، برخورداری از فن کانوکشن است. برای پخت یکنواخت تمامی نقاط مواد غذایی، حرارت باید به صورت یکسان به تمامی نقاط برسد و این کار وظیفه فن کانوکشن فر توکار است. فن کانوکشن با هدایت حرارت به صورت یکسان به تمامی نقاط مواد غذایی، سبب پخت مناسب مواد غذایی میشود و شما را از یک خوراکی خوش طعم و خوش پخت بهره مند میسازد.

قابلیت تمیز کردن آسان

شاید در ابتدا این نکته کم اهمیت باشد، اما پس از هر بار استفاده از فر توکار به اهمیت این موضوع پی میبرید. قابلیت آسان تمیز کردن فر توکار همواره از مهمترین نکاتی است که برندهای تولید کننده به آن توجه میکنند. برندها از دو روش برای آسان تمیز شدن فضای داخلی فر توکار استفاده میکنند؛ لعاب داخلی Easy to clean و قابلیت self clean

لعاب داخلی Easy to clean یا پوشش آسان تمیز شونده، از بهترین پوشش های داخلی فر توکار محسوب میشود. این نوع پوشش به شما کمک میکند تا چربی ها و مواد غذایی به آسانی تمیز شوند و نیاز به زمان زیادی برای پاک کردن چربی ها یا باقیمانده مواد غذایی نباشد.

قابلیت جدیدی که برخی از برندها از آن در انواع فر توکار خود استفاده میکنند، قابلیت self clean است. self clean به معنای خود تمیز کنندگی است و بر اساس نام آن تا حدودی میتوان دریافت که وظیفه تمیز کردن بر عهده خود دستگاه است. این قابلیت بدین صورت عمل میکند که دستگاه دمای فضای داخلی را بالا میبرد تا چربی ها و مواد غذایی یا به شدت نرم شوند و تمیز کردن آنها بسیار آسان گردد یا تبدیل به خاکستر گردند و تنها با کشیدن یک دستمال مرطوب، فضای داخلی فر توکار تمیز گردد.

اگر نمیخواهید پس از هر بار استفاده از فر توکار، مدت طولانی را صرف تمیز نمودن آن، همراه با مشقت بسیار نمایید، بهتر است در هنگام خرید، توجه نمایید که محصول مورد نظر شما، یکی از دو ویژگی بالا را داشته باشد.

برنامه های پخت متنوع

مجهز بودن فر توکار به برنامه های پخت متنوع، یک ویژگی بسیار کارآمد برای شما است. برنامه های پخت متنوع به شما کمک میکند تا بتوانید مواد غذایی را متناسب با سلیقه خود بپزید و میل نمایید. برنامه های پخت مانند گریل نمودن، پخت آسان (bake)، بریان کردن مواد غذایی، یخ زدایی و … میتواند به شما در هرچه بهتر و سریعتر آماده شدن غذای مطلوب، کمک نماید.

اگر یک خانه نوساز خریداری نموده اید یا میخواهید خانه خود را بازسازی نمایید، در کنار خرید فر توکار به محصولات دیگری مانند شیرآلات یا گاز رومیزی نیاز خواهید داشت. شما با مطالعه دو مقاله بهترین گاز رومیزی ایرانی و خارجی و پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی، میتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف نمایید.

حال پس از آشنایی کامل با نکات مهم پیش از خرید فر توکار، نوبت آن است که به معرفی ۱۵ برند برتر فرهای توکار ایرانی و خارجی بپردازیم تا در هنگام خرید، انتخاب راحتتری داشته باشید.

 

بهترین فرهای توکار ایرانی

بهترین مدل های فر توکار اخوان

یکی از بهترین فرهای توکار ایرانی، فر توکار اخوان است و ایرانیان آشنایی کاملی با برند اخوان دارند. این برند با قدمت بیش از ۵۰ سال فعالیت در زمینه تولید لوازم آشپزخانه، نامی ماندگار در این حوزه است و بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. فرهای توکار اخوان در دسته بهترین فرهای توکار ایرانی قرار میگیرند و نیاز مصرف کننده را بهترین شکل ممکن برطرف میکنند.

از مهمترین ویژگی های فر توکار اخوان میتوان به بدنه بسیار مقاوم، تایمر تاچ اسکرین با برنامه های پخت متفاوت، پوشش داخلی خود تمیز کننده، فن سیرکولیشن، تکنولوژی پخت یکنواخت مواد غذایی، سنسور طبخ و قفل کودک اشاره نمود.

ارسال یک دیدگاه